INFO PACIENTI

    Stimate pacient,

    In cadrul clinicii in care sunteti internat dumneavoastra reprezentati o prioritate. Deciziile in legatura cu problemele dumneavoastra medicale vor fi luate de catre medicul curant impreuna cu medicul sef de sectie.

Informatii generale
  • Pentru a beneficia de servicii medicale este obligatoriu sa prezentati cardul de sanatate sau adeverinta de asigurat valabila. 
  • Pacientii internati in regim de urgenta trebuie sa prezinte la secretariatul sectiei cu 2 zile inainte de externare cardul de sanatate sau adeverinta de asigurat valabila. 
  • Neprezentarea cardului sau adeverintei de asigurat valabile impune facturarea serviciilor medicale efectuate. 
  • Purtarea bratarii de identificare este obligatorie pe parcursul internarii. 
  • Pe parcursul internarii va rugam sa utilizati in mod corespunzator, civilizat grupurile sanitare, frigiderul si aerul conditionat. 
  • Igiena personala pe perioada spitalizarii trebuie sa fie corespunzatoare prezentei dumneavoastra in cadrul unei unitati spitalicesti. 
  • Tinuta de strada si bagale nu pot fi pastrate in spatiul in care sunteti internat. In cadrul spitalului exista o garderoba unde acestea se pot depozita pe perioada internarii. 
  • Bunurile de valoare pot fi pastrate in unul din seifurile existente in cadrul Compartimentului de primiri urgente de specialitate sau la garderoba spitalului pe baza de proces verbal. 
  • Pentru pacientii care doresc la serveasca masa contra cost, exista la demisolul cladirii ”Bucataria Romaneasca” care ofera masa conform meniului afisat saptamanal la avizierul sectiei. 
  • In caz de incendiu, calamitate se vor respecta indicatoarele pentru evacuare fara a crea panica in randul celorlalti pacienti. 
  • Spitalul asigura pentru perioada spitalizarii medicatia pentru afectiunile dumneavoastra cronice. 
  • Pentru a va asigura de preocuparea noastra de imbunatatire a calitatii serviciilor medicale va informam ca exista posibilitatea sa completati chestionarul de satisfactie a pacientului/apartinatorului care se afla la asistenta sefa si chestionarul de feedback a pacientului care se afla atasat la foaia de observatie clinica generala. 

Programul de vizita pentru apartinatori este urmatorul:

· luni – vineri: 14.30 – 17.00
· sambata – duminica 11.00 – 17.00
· Sectia clinica ATI – 15.00 – 16.00 zilnic.

Externarile se efectueaza dupa ora 12.00

Pentru nemultumiri va puteti adresa medicului curant, medicului sef de sectie, directorului medical si managerului spitalului.
Va informam ca la nivelul fiecarei sectii exista registrul de sugestii si reclamatii.
Pentru a veni in sprijinul dumneavoastra va oferim DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PACIENTULUI extras din Legea nr. 46 din 2003